نوشته شده در تاريخ چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ توسط حسرت باران |
دستم را اگر نگرفته بودی
چگونه می آموختم
در غیبت خورشید هم
می شود خندید ؟!
صدایت که ببارد
یک قطره ماه هم
در کاسه ی آبم بیفتد
کافی ست :
من نور می شوم
(ماندانا زندیان)
برچسبها: شعر کوتاه و هایکو, ماندانا زندیان
